קידום אתרים אורגני - SEO

קידום האתר שלכם היישר אל העמוד הראשון בגוגל

תוכן עניינים

לפני שנתחיל, ענינו לכם על כמה שאלות בתחום קידום האתרים שיעזרו לכם להמשך!

בגדול, קידום אתרים אורגני SEO הוא הדרך לקחת את האתר שלכם ולהתאים אותו למנוע החיפוש של גוגל. זאת אומרת, לקחת את האתר שלכם לבצע לו אופטימיזציה ולהפוך אותו לכזה “שהאלגוריתם של גוגל יגיד” זה אתר שעומד בדרישות שלנו או יותר נכון במה שהגולש מחפש, ואת האתר הזה אנחנו רוצים לשים בעמוד הראשון במנוע החיפוש שלנו. 

עלות קידום אתרים אורגני ( SEO ׂ) משתנה לפי סוג הנישה בה אתם נמצאים בקיצור מדד התחרות וכמה זמן ומשאבים יהיה על מקדם האתרים שלכם להשקיע על מנת להכניס את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל. המחירים נעים בין 1500 ש”ח לנישה לא תחרותית ויכולים להגיע ל 10000 לנישה תחרותית מאוד

השאלה תוך כמה זמן רואים תוצאות בקידום אתרים ( SEO ) היא שאלה שתלויה ברמת התחרות שלכם מול המתחרים וכמה אתם מוכנים להשקיע מול אותם מתחרים. בדרך כלל רואים תוצאות בנישות בינוניות ומעלה  החל מחצי שנה צפונה

תחשבו לרגע שטיפחתם צמח שאהבתם והוא גדל ופרח, מה יקרה אם תפסיקו להשקות אותו? בדיוק הוא ינבול. אותו דבר עם קידום אתרים כאשר אתם מגיעים לעמוד הראשון והצלחתם לעבור את המתחרים שלכם ותפסיקו, המתחרים שלכם ימשיכו להשקות וסביר להניח שהאתר שלכם “ינבול” והמתחרים יעשרו אתכם. ולמרות זאת אגם בעניין תחזוקת קידום האתר היא תלויית תחרות ונישה

כמובן! ישנם דרכים לקדם אתרי תדמית ושיטות לקידום אתרי מכירות ( Ecommerce )

למה קידום אתרים אורגני ( SEO )

“אם אתה לא שם אתה לא קיים” 

בעולמנו אנו , כאשר אתם מחפשים משהו  ( לא משנה מה ) החל מקניות של מוצרי מזון, לבוש, רכבים , דירות ומה לא! הדבר הראשון שבדרך כלל תעשו הוא להיכנס למנוע החיפוש של גוגל ולחפש את התוצאה המתאימה ביותר עבור מה שחיפשתם.

אז איך יודעים מה התוצאה המתאימה? כאן נכנס לפעולה האלגוריתם של גוגל שיודע להתאים את מה שחיפשתם לתוצאה הטובה ביותר עבורכם בסבירות הגבוהה ביותר.

אז כאשר אתם חושבים כבעלי עסקים אתם רוצים להיות במקום הזה שגוגל יחליט שהאתר שלכם הוא בדיוק מה שהגולד ( הלקוח מחפש ) וזאת בדיוק הסיבה שעבורה עובדים מקדמי האתרים, לבצע אופטימיציה לאתר שלכם ולהתאים אותו בצורה הטובה וחשוב מכך הנכונה ביותר לאלגוריתמים של גוגל.

ממה מורכב קידום אתרים אורגני ( SEO )

תהליך קידום אתרים ( SEO ) מורכב משני חלקים עיקריים

  • קידום אתרים ON-SITE –  הפעילויות, האופטימיזציה והשלבים אותם מבצעים על האתר עצמו.
  • קידום אתרים  OFF-SITE –  הפעולות אותם מבצעים מחוץ לאתר 

השלבים בקידום אתרים אורגני

מחקר מילות מפתח

השלב הראשון באסטרטגיית קידום אתרים אורגני הוא מחקר מילות מפתח מקצועי. שלב זה קריטי להמשך כל עבודת ה SEO ועל שלב זה להעשות בצורה יסודית ביותר. מחקר מילות מפתח מתבצע בכמה כלים אשר עוזרים לנו לדעת אילו ביטויים ( בנישה שלכם כמובן ), הם הביטויים שמחפשים אותם מספר רב של פעמים בגוגל, מה רמת התחרות על אותם המילים ועוד מגוון של פרמטרים על מנת להבין איך לבנות את אסטרטגיית קידום האתרים שלכם.

מחקר מתחרים

מחקר מתחרים הוא הדרך לדעת מי המתחרים העיקריים שלכם, לא בהכרח המתחרים שאתם מכירים מהעסק שלכם, אלא מתחרים שלכם על העמוד הראשון בגוגל, שיכול להיות שבכלל לא הכרתם. מחקר מתחרים עוזר לנו להבין מה המתחרים שלכם עושים ולמה? ומגוון נוסף של נתונים אשר יספקו לנו מידע על מנת להכניס את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל

אופטימיזציה לאתר

ברוב המקרים בונה האתרים שלכם לא מתחשב בצרכי קידום האתר שלכם בזמן בניית האתר. ( תכלס זה לא תפקידו 🙂 ). ובכך אתם מקבלים אתר מעולה אבל שאינו מתאים לדרישות של אלגוריתם של גוגל. תפקידו של מקדם אתרים  הוא לקחת את האתר שלכם ולבצע בו אופטימיזציה להתאמה מלאה באתר. בתוך תהליך אופטימיציית  האתר  יש רשימה לא קטנה של משימות כגון: שיפור מהירות אתר, שיפור קוד האתר, עבודה על סכמות, קישורים פנמיים ועוד מגוון של פעולות

תוכן תוכן תוכן

“תוכן הוא המלך” – משפט ידוע שכל מקדם אתרים מכיר ולא סתם! כתיבת תוכן איכותי לאתר הוא אחד המדדים החשובים ביותר בקידום אתרים אורגני. על התוכן של האתר להיות סופר רלוונטי, מקצועי וכזה שידבר מצד אחד למנוע החיופו8ד וחשוב מכך שידבר להעביר לגולש  ( הלקוח שלכם ) את המסר בצורה שתגרום לגולש להישאר באתר שלכם, לשפר את מדד  CTR – Click Through Ratee  מה שישפיע על קידום האתר שלכם.

קישורים נכנסים לאתר ושיתופי פעולה

קישורים נכנסים לאתר הוא אחד משני המדדים החשובים ביותר לפי גוגל. בניית אסטרטגיית בניית קישורים נכונה ומקצועית, מעלה את האמון של האתר  שלכם אצל האלגורתם של גוגל ובהתאם את הדירוג שלכם, ובכך יתרום רבות לקידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל. קידום אתרים מתבסס על בניית קישורים כאחד הפרמטרים שחובה לעשות אותם בצורה המקצועית ביותר

ראו דוגמא לגרף שיפור התנועה האורגנית של אחד הלקוחות שלנו

שיפור תנועה אורגנית

אז איך אנחנו יכולים לקדם את העסק שלך באמצעות קידום ממומן בפייסבוק?

באמצעות התהליך שפיתחנו הכולל:

  • הבנת הצרכים של העסק
  • מחקר קהל היעד שלך
  • התאמת פתרון ככפפה ליד
  • יצירת נכסים דיגיטליים כגון: דף נחיתה/אתר, דף עסקי מקודם, קישור בין כל המערכות העסק
  • אוטומציות חכמות
  • הטמעת מערכות אנליזה מתקדמות
  • ניתוח נתונים והסקת מסקנות 
  • תוכנית פעולה חודשית . 

נוכל להגיע יחד איתכם לתוצאות הטובות ביותר שניתן להשיג מהפלטפורמה הטובה בעולם ליצירת לידים בכל סוגי המשפכים הקיימים. 

flying to success

למה כדאי לקדם איתנו את העסק שלכם ב-2021?

עם תוצאות בשטח אי אפשר להתווכח, ולאחר 10  שנים בתחום השיווק הדיגיטלי אנחנו יודעים להגיד דבר אחד. תנו למספרים לדבר!

דוגמאות לקמפיינים ממגוון רחב של עסקים שקידמנו להצלחה:

קמפיין למכירת מותגי נעליים בחנות אולניין

קמפיין לגיוס לידים בתחום חינוך ילדים

קמפיינים לגיוס לידים לניקוי BDI שלילי

קמפיין לגיוס לידים לעסקים בתחום עבודות יד

קמפיינים לקידום חנות למכירת פפיונים

קמפיין לגיוס לידים בתחום מדרסים אורטופדיים

קמפיינים לגיוס לידים בתחום מערכות הרכב

קמפיין לגיוס לידים בעולם הדיאטה והספורט